2012. július 27., péntek

Oroszkrém torta



 Hozzávalók:
Piskótához: 
·         6 tojás
·         6 ek. xilit
·         6 ek. liszt (nálam ch csökkentett)
·         pici tej, ha szükséges
Krém:
·         1cs. cukormentes vaníliás puding
·         0.5 liter cukormentes habtejszín
·         2 cs. habfixáló
·         pár csepp vanília aroma vagy egy kis rúd kikapart belseje
·         30 dkg meggy

Díszítéshez:
·         0.5 liter cukormentes habtejszín
·         2 cs. habfixáló
·         pár szem meggy
·         olvasztott cukormentes csoki

Elkészítés:
A piskóta hozzávalóiból a szokásos módon piskótát sütünk. A 3 lapot külön- külön sütöttem meg. 
A krémhez megfőztem a pudingot az előírás szerint. 
Felvertem egy habfixálóval a tejszínt, ehhez kevertem a kihűlt pudingot. 
Úgy csináltam, hogy a krémet mikor rákentem a tortalapra, tettem rá meggyet is, díszíteni hagytam csak pár szemet. 
Ezután már csak be kellett vonni tejszínhabbal az egész tortát, és díszíteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése