2013. január 14., hétfő

Egzotikus gyümölcssaláta


Most vettem és kóstoltam először a pitayat és carambolát. Olyan sokszor láttam már, de eddig nem vettem még, gondoltam megkóstolom, így ezt a salit dobtam össze. A pitaya félbe vágva nagyon szép látványt nyújt, az íze igazából édeskés, de semmi egyéb, nem is tudnám mihez hasonlítani. A carambola pedig savanykás és édes is volt egyszerre, olyan citrusos beütése van. De így összességében véve a gyümölcssali nagyon finom, érdemes kipróbálni!


Hozzávalók:
-       1 dragon fruit/ pitaya/sárkánygyümölcs (ki hogy ismeri)
-       1 carambola/ csillaggyümölcs
-       2 nagyobb kivi
-       3 mandarin
-       1 nagyobb banán
-       kókuszreszelék
-       ízlés szerint méz


Elkészítés:
A sárkánygyümölcsöt elfelezzük, és egy kanállal kikanalazzuk a belsejét, aztán feldaraboljuk. A csillaggyümölcsöt alapos mosás után felszeleteljük, majd kis darabokra vágjuk. A kivit, a mandarint és a banánt is megpucoljuk, felszeleteljük. Összekeverjük egy tálban az összes gyümölcsöt. Az egyik fél pitayaba kiszedünk a gyümölcsökből, meglocsoljuk mézzel és szórunk rá kókuszreszeléket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése