2014. január 27., hétfő

Tejfölös- gombás sertéscomb - Blogkóstoló 14.



Elérkezett a Blogkóstoló 14. fordulója, aminek ezúttal Linda, a Konyhalál gasztroblog írója kapta a háziasszony szerepét. 
Most a sors fintora révén egy olyan blogot kaptam, Vea blogját, ahol már egyszer blogkóstoltam, méghozzá a 10. fordulóban egy isteni finom Túrós buktatortát.

Ezúttal nem édességet választottam, ugyanis megragadta a figyelmemet ez a Tejfölös- gombás csirkemell. Szokásomhoz híven most is változtattam pár dolgot az eredeti recepten, ugyanis csirkemell nem volt otthon, viszont kaptam disznóvágásról sertéscombot, így azzal készítettem el. Fokhagyma is került bele pluszban, nem tehetek róla, fokhagyma mániás vagyok :) Jaa és a reszelt sajt kimaradt a fotózásnál...:) 
Csak annyit mondhatok, hogy nagyon nagyon finom volt, egészen biztos, hogy sűrűn fog ez az étel szerepelni az asztalon, úgyhogy köszönet érte Veának!! :)
Vea receptjét itt találhatjátok.





Hozzávalók:

-       1 kg sertéscomb
-       40 dkg gomba (most csiperke)
-       1 kis doboz tejföl
-       fél szelet szalonna
-       2 fej vöröshagyma
-       3 gerezd fokhagyma
-      
-       fekete bors
-       spagetti
-       reszelt sajt

Elkészítés:
A szalonnát zsírjára pirítjuk, majd mehet rá a felkockázott vöröshagyma és 1 gerezd reszelt fokhagyma. 
Ha a hagyma lepirult, mehet rá a vékony csíkokra vágott sertéscomb, és alaposan lepirítjuk a húst. 
Sózzuk, borsozzuk, majd ráreszeljük a másik két fokhagymát. Összeforgatjuk és ha szükséges, akkor pici vizet teszünk rá és fedő alatt hagyjuk puhulni. 
Közben a spagettinek a vizet feltesszük főni. 
Amikor a hús már majdnem puha, mehet rá a felszeletelt gomba, megvárjuk, míg a hússal együtt megpuhul, aztán belekeverjük a tejfölt, forraljuk még pár percet és tálalhatjuk is a spagettivel. 
Kb 1 óra alatt elkészül.

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy ízlett, amit választottál. Én azért csinálom többnyire csirkemellből, mert nagyon hamar készen van. :)

    VálaszTörlés